Altijd op de hoogte
We informeren je graag op allerlei manieren, vooraf én tijdens je reis. Vragen? We staan voor je klaar.
Werkzaamheden in het voorjaar
ProRail is voortdurend bezig met de vernieuwing en verbetering van het spoor. Soms heeft dat consequenties voor je treinreis, zoals omreizen, extra overstappen of vervangend busvervoer. Vanaf tien dagen voor vertrek vind je de gevolgen voor je reis in de Reisplanner in de NS-app of op ns.nl.
Utrecht C – ’s-Hertogenbosch / Tiel 28 april t/m 4 mei 2022
Utrecht C – Baarn / Amersfoort 29 april t/m 1 mei
Van, naar, via Hengelo 29 april t/m 4 mei 2022
Zwolle - Deventer 2 t/m 4 mei 2022
Van, naar, via Heerlen 4 t/m 8 mei 2022
Meppel - Hoogeveen - Assen - Groningen 7 t/m 22 mei 2022
Utrecht C - Amersfoort C / Hilversum / Baarn 26 t/m 29 mei 2022
Driebergen-Zeist - Ede-Wageningen/Rhenen 4 juni t/m 6 juni 2022
Apeldoorn - Zutphen 25 juni t/m 3 juli 2022
Voor meer informatie over geplande werkzaamheden kun je terecht op ns.nl/werkzaamheden.
Hoe was je reis?
Was je trein op tijd? De reisinformatie helder en correct? De coupé schoon? Stapte je gemakkelijk over tussen vervoermiddelen? We horen graag hoe jouw treinreis bevallen is. Daarom kun je via de NS-app meteen feedback geven. We gebruiken deze feedback om onze dienstverlening te verbeteren, zodat het reizen met de trein zo soepel mogelijk verloopt. Maak je bijvoorbeeld melding van een vieze trein, dan zetten we die snel door naar de juiste afdeling. Om feedback te geven klik je in de NS-app rechtsonder op ‘meer’. Als je naar beneden scrolt, zie je onderaan de button ‘Hoe is je reis?’ Daar kun je jouw reis op verschillende onderdelen beoordelen, zoals personeel, sociale veiligheid, station en zitplaats. Wil je de feedbackfunctie vaker gebruiken? Dan kun je deze als widget toevoegen aan de Reisplanner. Open de Reisplanner in de NS-app, tik onderaan op ‘widget toevoegen’ en kies voor ‘feedback geven’. We horen graag van je. Kijk op ns.nl/enhoeisjereis.
NS.nl
Op ns.nl kun je thuis achter je pc of tablet rustig je reis plannen. Je leest er meer over onze abonnementen, losse tickets en het meenemen van je fiets. Elke vraag over treinreizen kan gesteld worden. Kun je het antwoord op je vraag toch niet vinden, dan helpt onze Klantenservice je graag verder via chat of social media.
NS-app
De NS-app is de ideale reisgenoot. Met deze gratis reisplanner voor op je smartphone of tablet plan je al het openbaar vervoer van deur tot deur en heb je altijd up-to-date reisinformatie bij de hand. Eenmaal onderweg kun je realtime informatie opzoeken over bijvoorbeeld overstaptijden, storingen of wijzigingen. En via de tab ‘Nieuws en aanbiedingen’ vind je leuke deals en nuttige informatie. Meer informatie vind je op ns.nl/app.
NS Nieuwsbrief en SPOOR/digitaal
Ontvang je de NS Nieuwsbrief nog niet, en wil je dat wel? Of wil je SPOOR voortaan alleen nog maar digitaal ontvangen? Dan kun je dit gemakkelijk zelf via Mijn NS regelen.
1. Ga naar ns.nl/mijnns. 2. Ga vervolgens naar het tabblad ‘Gegevens’. 3. Zoek het kopje ‘Notificaties en updates’. 4. Vink bij ‘Aanbiedingen (o.a. SPOOR)’ e-mail aan.
Of je nu behoefte hebt aan actuele reisinformatie, nieuwe NS-producten, speciale aanbiedingen of op zoek bent naar inspiratie voor een dagje uit, met de NS Nieuwsbrief hoef je niets te missen. Nog geen account? Dat is zo aangemaakt.
NS Community
In de NS Community kun je met medereizigers en NS het gesprek aangaan over vragen die jou bezighouden. Van ‘Wat voor mondkapje gebruik jij?’ tot ‘Wat zijn jullie ervaringen met reizen in coronatijd?’ Dikke kans dat er in de community al eens over jouw vraag is gesproken. Je leest dan meteen wat anderen erover zeggen. Uiteraard komen de maatregelen uitgebreid aan bod. Maar nog veel meer, denk bijvoorbeeld aan abonnementsvormen, services van NS en reistips.
Social media
Volg je ons al op Twitter, Facebook, YouTube en Instagram? Daar ben je aan het juiste adres voor de laatste nieuwtjes, tips voor het reizen in deze tijd, en inspirerende verhalen van medewerkers en reizigers. Vraag of opmerking? Hier raak je aan de praat met onze medewerkers en medereizigers.
digitaal is een uitgave van NS.
Realisatie MPG. Interim Bladmanager Liselotte Helleman (NS) Redactieteam Priscilla Repi (NS) Leanne Hermans Babs Jansen Accountmanagers sales Richelle Karsemeijer (NS) Judith van den Berg Projectmanager CRM Joep Hombergen (NS) Artdirector Gitteke van der Linden Martijn Hartwig Vormgeving Bianca van Hilst Online manager Sebastiaan Beterams Beeldproductie Nanda de Beer Projectmanager Elina Skakovski Medewerkers Maike Abma, De Beeldredaktie, Suzanne Bergman, Marleen Bontekoe, Suzette Hermsen, Vera Jansen, Yoko Heiligers, Rolinda Windhorst
DE INHOUD VAN DEZE UITGAVE WORDT MET DE GROOTSTE ZORG SAMENGESTELD. WIJZIGINGEN IN OPENINGSTIJDEN, PRIJZEN, DIENSTREGELINGEN EN REISTIJDEN BLIJVEN ECHTER ALTIJD MOGELIJK. PRIVACYBELEID NS JOUW GEGEVENS ZIJN OPGENOMEN IN HET NS-KLANTENBESTAND. WE GEBRUIKEN DEZE GEGEVENS ONDER ANDERE OM JE TE INFORMEREN OVER VOOR JOU RELEVANTE DIENSTEN EN PRODUCTEN VAN NS GROEP N.V. EN HAAR WERKMAATSCHAPPIJEN EN SAMENWERKENDE PARTNERS. ALS JE GEEN PRIJS STELT OP DEZE INFORMATIE, DAN KUN JE DIT MELDEN BIJ NS KLANTENSERVICE. DISCLAIMER NS IS NIET AANSPRAKELIJK VOOR SCHADE ALS GEVOLG VAN EEN WIJZIGING, ONJUISTHEID OF ONVOLLEDIGHEID IN DE VERSTREKTE INFORMATIE. OOK GEEFT NS GEEN ENKELE GARANTIE MET BETREKKING TOT DE INHOUD VAN WEBSITES WAAR SPOOR NAAR VERWIJST EN AANVAARDT NS MET BETREKKING TOT DIE WEBSITES GEEN ENKELE AANSPRAKELIJKHEID
© NIETS UIT DEZE UITGAVE MAG WORDEN VERVEELVOUDIGD EN/OF OPENBAAR GEMAAKT ZONDER VOORAFGAANDE TOESTEMMING VAN NS.
Deel via:
Direct naar... › NS Flex › Reisinformatie › NS Zakelijk › Klantenservice
Onze producten › Kaartjes & Toeslagen › Abonnementen › Deur tot deur › Dagje uit › Internationale treinkaartjes
Meer NS
› Over NS › Werken bij NS › Mobiliteitsadvies › Nieuws › Prestaties