VEELGESTELDE VRAGEN

Nieuwe service NS Go

NS Zakelijk heeft een nieuwe service gelanceerd: NS Go. Dit is een dienst voor onze grootzakelijke klanten, waarmee met één geïntegreerd systeem mobiliteitsbeleid gefaciliteerd wordt tot op medewerkerniveau.

1

Wat is NS Go?

Met NS Go kiezen grootzakelijke klanten voor een duurzaam, flexibel en slim mobiliteitsbeleid. Via één platform krijgen medewerkers toegang tot flexibele mobiliteitsopties. Je kunt hierbij denken aan trein, taxi, deelauto, scooter en OV-fiets. Tegelijkertijd kan de werkgever sturen op kosten en duurzaamheidsbeleid én simpel de administratie regelen. Met NS Go levert NS zakelijke klanten de flexibele oplossingen waar ze juist nu zoveel behoefte aan hebben.

2

Hoe levert NS Go zoveel flexibiliteit?

NS Go biedt zakelijke klanten de keuzevrijheid om op basis van veranderende behoeften hun mobiliteitsbeleid aan te passen. Ze kunnen meer of minder mobiliteitsdiensten afnemen en (binnen het groeiende aanbod) ook nieuwe aanbieders ontsluiten die relevant zijn voor hun medewerkers. Individuele keuzes kunnen per medewerker worden toegewezen en flexibel worden ingevuld. Dat betekent dat een werknemer bijvoorbeeld de ene keer kiezen voor een reis per fiets, trein en tram en de andere voor een taxi of deelscooter. Maar net wat het beste uitkomt.

3

Is het makkelijk om met NS Go te beginnen?

Jazeker, NS Go werkt via een centraal platform dat automatisch de administratie bijhoudt. Voor medeweerkers geen tijdrovende declaraties met bonnetjes en er is bijvoorbeeld simpel onderscheid te maken tussen privé en zakelijke reizen. NS go wordt ook gekoppeld aan IT-systemen van de werkgever, denk aan de salarisadministratie. En het levert ook veel waardevolle inzichten op, waardoor zakelijke klanten meer grip krijgen op hun mobiliteitsbeleid.

Meer lezen over NS Go? Bekijk onze pagina op NS.nl

Deel via: